avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Po paczkę do Kauflandu

Środa, 10 lipca 2013 · dodano: 10.07.2013 | Komentarze 2

Spokojny wyjazd po paczkę, powrót wzdłuż Wisły po naszej stronie.
Kolano nic a nic nie bolało ale to się chyba nie liczy - jestem na lekach przeciwzapalnych i przeciwbólowych...

Endomondo się wyłączyło, zarejestrowana tylko część trasy

Tczew - nad Wisłą © mklos

Kategoria Relaksik

sikorski33
| 16:54 czwartek, 11 lipca 2013 | linkuj Trzymam kciuki za Twoje kolano. Oby jak najszybciej wyzdrowiało.
Nefre
| 20:45 środa, 10 lipca 2013 | linkuj No popatrz, ja też dzisiaj miałam do odebrania paczke z paczkomatu, ale po "rowerowej środzie" zapomniałam:((