avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt Kellys ARC 1.9

Żuławy Wkoło - 2013

Niedziela, 29 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 3

Bardzo udany start chociaż pogoda nie rozpieszczała.
Start maratonu w deszczu, na szczęście szybko przestało padać a od Stegny zaczęło wychodzić słońce.
Prawie przez cały wyścig udało mi się jechać w grupie, jedynie na samą końcówkę już nie starczyło sił.

Wyniki

Dożynki gminne w Gniazdowie © mklos
Kategoria Maratony

mklos
| 16:08 wtorek, 1 października 2013 | linkuj Myślisz, że w tych soczkach co dawali na Skandii coś było?
Cieszę się, że widać postęp w moich wynikach. Treningi nie idą na marne i odpukać, zdrówko w tym sezonie dopisuje.
fruzia
| 19:14 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Mirek w rym sezonie rwiesz do przodu jak torpeda jestem pod wrażeniem. Z maratonu na maraton lepszy co Ty bierzesz że masz tyle energii :)
Zadlo
| 14:45 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj nieźle, w sobotę Skandia wczoraj Żuławy z niezłym czasem, ja niestety odchorowywuję Kwidzyn.