avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Skandia Maraton Lang Team - Kwidzyn

Sobota, 28 września 2013 · dodano: 28.09.2013 | Komentarze 6

Do Kwidzyna na zawody MTB zjechało ponad 1100 rowerzystów, taka ilość robi już wrażenie.
Zawody zorganizowane perfekcyjnie, nie było żadnych problemów.
Na imprezę wybraliśmy się we troje - Kasia, Oskar i ja.
Trasa szybka i łatwa technicznie, pogoda w sumie też nie najgorsza. Ubrałem się dosyć ciepło, na 7 kilometrów przed metą całkiem nieźle zaczęło podać i okazało się, że trafiłem z ubiorem.
Z wyniku jestem zadowolony, w open 191 miejsce na 431 startujących, w kategorii 30 na 70

Wyniki - dystans mini

Picasa - kilka zdjęć z zawodów

Skandia Kwidzyn - finisz © mklos

Skandia Kwidzyn - na trasie © mklos

Zawody MTB - załadunek rowerów w Tczewie © mklos

Zawody MTB Kwidzyn - biuro startowe © mklos

Zawody MTB Kwidzyn - na starcie © mklos

Zawody MTB Kwidzyn - start wyścigu © mklos
Kategoria Maratony

mklos
| 14:55 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Też o tym myślałem ale dzisiaj byłem na Żuławy w Koło a nie chciałem się za bardzo wypompować
Zadlo
| 08:33 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Niezłe tempo trzeba było wystartować na Medio.
Nefre
| 00:28 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Fajnie, że impreza udana:)))
mklos
| 18:46 sobota, 28 września 2013 | linkuj Dzięki
Właśnie sobie uświadomiłem, że na MTB jeżdżę dopiero 3 miesiące a kilka fajnych zawodów już zaliczyłem. Najważniejsze, że dobrze się bawię no i widać postępy w moich wynikach.
Katrina
| 18:19 sobota, 28 września 2013 | linkuj Mirku, gratuluję wyniku - grunt to pojechać tak, by zrealizować swoje założenia:D.
panther
| 18:18 sobota, 28 września 2013 | linkuj Widzę Mirku, że MTB bardzo Ciebie porwało :-)