avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Zawody MTB Potulice

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 1

Start w III Wojewódzkich Mistrzostwa Amatorów w kolarstwie górskim POTULICE 2013.
Przed startem miałem przyjemność poznać ekipę z Tczewskiego Klubu Rowerowego.

Wynik bardzo słaby, na plus mogę zaliczyć że udało mi się pokonać całą trasę i sporo się nauczyć.
No i ostatni nie byłem, jak napiszę że w swojej kategorii wiekowej byłem piąty to już nie będzie tak źle wyglądało;)
Kolano nawet za bardzo nie przeszkadzało, temperaturę w okolicach 33 stopni też zniosłem w miarę dobrze.

Pierwszym błędem był start na długi dystans, jestem na coś takiego o wiele za słaby.
Po drugie chyba za mocno się objadłem i opiłem przed startem, prawie przez całą pierwszą pętlę trzymała mnie kolka

Relacja z maratonu
Na zdjęciach też się załapałem (nr 61 bufet w połowie pętli)