avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Kalorie 1995kcal
  • Sprzęt Kellys ARC 1.9

Pszczólki - Sobowidz - Turze

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 6

Spokojny, wieczorny wyjazd oprócz małego incydentu w Tczewie.
Na światłach stałem między dwoma tirami, po zmianie świateł pokusiło mnie aby przyczepić się do niego. Przed wiaduktem licznik zarejestrował 68km/h i w tym momencie tir zaczął hamować. Spodziewałem się tego ale chyba trochę za nerwowo nacisnąłem na klamki i zablokowałem tylne koło. Na dodatek było trochę kolein i lekko mnie pociągnęło.
Nie było to zbyt przyjemne, uślizg tylnego koła przy prędkości 70km/h między dwoma tirami.
A mówią, że na starość człowiek mądrzeje...

Widok na jezioro Damaszka © mklos

Damaszka - widok na jezioro © mklos
Kategoria Treningi

mklos
| 18:30 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Dopiero do czterdziestce?
Myślałem, że faceci to wieczne dzieciaki...

Co do opon to wybór był świadomy, chciałem spróbować jak to wygląda i teraz już wiem.
Koniec eksperymentów.
Co nie zmienia faktu, że nawet gdyby najlepsze lepiej jest pomyśleć i po prostu odpuścić.
sikorski33
| 10:40 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Dobrze że jesteś cały. Jeśli chodzi o opony to coś za coś. Ja wczoraj wybrałem teren,też pod wieczór. Było chłodniej.
Mania
| 10:33 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj po 40 juz tak człowiek ma!!!!pozdrawiam:)
mklos
| 03:05 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Tak źle aż nie było, ale trzeba trochę bardziej myśleć...
No i chyba z oponami muszę coś zrobić.
W ramach testu na tył dałem bardziej trwałą z twardą gumą. Faktycznie, zużywa się dużo wolnie,j ale już dwa razy zupełnie niespodziewanie zerwała przyczepność na suchym asfalcie.

Wcześniej jeździłem na Conti Grand Prix 4-Season

Bardzo fajna opona ale na tyle wytrzymuje tylko około 4k kilometrów
Teraz testuję oponę Vittoria Rubino
Trwałość faktycznie lepsza, po 2tyś. nie widać śladów zużycia ale z przyczepnością kiepsko

panther
| 20:37 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Najważniejsze, że jesteś cały i zdrowy.
Nefre
| 20:28 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj Hmmm, normalnie szok!!! Człowiek uczy się przez całe życie, uważaj na siebie!!!