avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt Kellys ARC 1.9

Odry-Mylof-Fojutowo

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 15.06.2013 | Komentarze 4

Wyjazd bez planu trasy. Jadąc w kierunku Czerska postanowiłem odwiedzi akwedukt w Fojutowie. W Czersku przypomniałem sobie, że jaszcze nie byłem i Odrach i nie zwiedzałem Kamiennych Kręgów.
Dojeżdżając na miejsce zdobyłem nowe doświadczenie - jazda szosówką wężykiem i buksującym tylnym kołem piaszczystą leśną drogą dojazdową. Było tego 2 km i bardzo przypominało jazdę w śniegu.
Na obiad wymyśliłem sobie pstrąga na zaporze w Mylofie - początek Wielkiego Kanału Brdy.
Później obrałem kierunek na Woziwodę i Fojutowo - zwiedzanie akweduktu.
Wyszła z tego bardzo fajna wycieczka, zwiedziłem miejsca w których jeszcze nie byłem oraz poprawiłem życiowy rekord długości trasy o 2km.

Picasa - zdjęcia z wycieczki

Kamień informacyjny - rondo w Czersku © mklos

Czy to jest koza? © mklos