avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt Kellys ARC 1.9

Kiezmark-Jantar-N. Dwór

Sobota, 16 marca 2013 · dodano: 16.03.2013 | Komentarze 1

Po południu wybrałem się na wycieczkę nad morze. Co rzadko się zdarza na Żuławach pogoda prawie bezwietrzna, jechało się całkiem fajnie tyle, że sił brakuje i średnia wyszła słaba. Powrót już po zmierzchu i zaczęło robić się zimno, na szczęście z ubiorem trafiłem i jedynie stopy troszkę zmarzły.
Ma Moście Lisewskim jazda ekstremalna-na oponkach 23mm nabitych do 8atm po lodzie i ubitym śniegu. To cud, że się nie wywróciłem.

Jantar-na plaży © mklos

Jantar- widok na morze © mklos