avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt Kross

Do pracy

Sobota, 4 sierpnia 2012 · dodano: 04.08.2012 | Komentarze 6

No i dopadło mnie. Problem z nadgarstkiem, drętwieje lewa dłoń i nie przechodzi.
Szosę zupełnie odpuściłem, wybieram się do lekarza. Zobaczymy co powie.
Kategoria Do pracy

| 13:36 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj Dzięki
Lepiej jest ale ręka dalej słaba.
Problemem jest nawet wrzucenie łańcucha na dużą tarczę...
Jutro zrobię jakąś przejażdżkę i chcę sprawdzić czy nie będzie gorzej.
misia3
| 11:36 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj czytam że już lepiej... mam nadzieję, że gdzieś na trasie niedługo spotkamy się:)) pozdrawiam:))) i życzę zdrówka...
mklos
| 05:26 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj Wiem, wiem, i dzięki.
Jest już trochę lepiej, może w sobotę spróbuję jakąś krótką trasę.
fruzia
| 22:50 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj Bierz się w garść chłopie .... mamy zaległości aż wstyd że nie zrobiliśmy wspólnie jakiegoś kółeczka ZDRÓWKA Życzę
mklos
| 14:34 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj już się naczytałem w necie...
Lekarz zapisał mi jakieś leki przeciwzapalne i zobaczymy czy przejdzie...
A jak nie, to badania u neurologa.
misia3
| 17:48 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj zbadaj przewodnictwo nerwowe, takie objawy bywają przy zespole cieśni nadgarstka..ale mam nadzieję, ze to nie to...może po prostu przesiliłeś nadgarstek... życzę szybkiego powrotu do zdrowia..i na szlaki rowerowe:))) pozdrawiam....