avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Zawody MTB Kociewie Szlakiem 2014

Sobota, 21 czerwca 2014 · dodano: 22.06.2014 | Komentarze 3

Po upadku w Bytowie i pękniętym żebrze zastanawiałem się czy brać udział w zawodach ale, że ból nie był zbyt silny zdecydowałem się.
Start niezbyt szczęśliwy, na 5km przy prędkości 32km/h zaliczyłem glebę. Trochę mnie przeturlało ale na szczęście było miekko i nie ucierpiałem. Z rowerem trochę gorzej, uszkodzona manetka przedniej przerzutki, wyhaczona klamka hamulca i zgubiony licznik. Mimo tego nie poddałem się jadąc całą trasę na środkowej tarczy i trzymając klamkę hamulca.
Jak na takie warunki wynik nie najgorszy, czas 1:41:46, 78 miejsce w open i 9 w kategorii
Sama trasa ciekawa, dość trudna i przygotowana perfekcyjnie.

Picasa - zdjęcia z zawodów

Kociewie Szlakiem - biuro startowe
Kociewie Szlakiem - biuro startowe © mklos
Kociewie Szlakiem - na starcie
Kociewie Szlakiem - na starcie © mklos
Zawody MTB Kociewie Szlakiem
Zawody MTB Kociewie Szlakiem © mklos
Kategoria Maratony

Katrina
| 17:04 poniedziałek, 23 czerwca 2014 | linkuj Na środkowej nieźle się namieliłeś.
mklos
| 14:58 poniedziałek, 23 czerwca 2014 | linkuj Wiem jak jeździsz, absolutnie nie jesteś cienki bolek. Możesz śmiało startować.
Co do dystansu to też próbowałem na długich ale tam raczej startują silniejsi i nie bardzo pasuje mi samotna jazda do mety.
Z Tadeuszem jestem już umówiony na Skandię w Krokowej, może też dołączysz?