avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt Kellys ARC 1.9

KaszebeRunda 2014

Niedziela, 25 maja 2014 · dodano: 26.05.2014 | Komentarze 5

Wspólny wyjazd z Kasią i Markiem wyjazd do Kościerzyny na rajd rowerowy "KaszebeRunda"
Kasia i ja wybraliśmy dystans 225km, Marek pojechał na 120km.
Start bardzo udany, jechało się rewelacyjnie. Tym razem postanowiłem sprawdzić na co mnie stać i pojechałem trochę mocniej.
Po starcie chciałem jechać od razu w grupie ale nic z tego nie wyszło, tempo było za ostre.
Na 50 km doszła mnie silna grupa do której dołączyłem i jechałem prawie 60 km aż pod Chojnice, tempem 35-40km/h.
Dzięki temu poprawiłem swój rekord życiowy na 100km prawie o pół godziny uzyskując czas 3:01:52
Następnie aż do Lipnicy podczepiam się do rowerzysty którego tempo mi pasowało. Dzięki temu sprawnie pokonuję 40 km odcinek którego najbardziej nie lubię, tym razem obyło się bez kryzysu.
Od Lipnicy kilka razy się rewanżuję, i tym razem to ja holuję słabszych rowerzystów.
Pogodę mieliśmy idealna do jazdy, temperatura w sam raz i słaby wiatr, który prawie nie przeszkadzał.
W planach miałem pokonanie dystansu poniżej 9h, udało się w oficjalnym czasie 7:41:12 z licznikową średnią 29,25km/h
Dużo lepiej niż oczekiwałem, czas w porównaniu do ubiegłorocznego poprawiony równo o 2 godziny