avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Pobiedni wypad z Darkiem

Czwartek, 3 kwietnia 2014 · dodano: 03.04.2014 | Komentarze 3

Przyjemna pętelka wspólnie z Darkiem.
Na powrocie bardzo ciężko jechało mi się pod wiatr. W domu okazało się, że świeżo założone klocki ocierały i cały czas jechałem na hamulcu.

Kategoria Trening MTB

Katrina
| 20:00 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Ja jechałam tak dwa tygodnie temu i zastanawiałam się, co u diabła z moją kondycją. Po odblokowaniu hamulca wszystko stało się jasne:D.
sikorski33
| 14:56 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Jakoś się minęliśmy .też byłem wczoraj,po południu w okolicy Bałdowa.
daro
| 17:42 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Dzięki Mirek za wspólny wypad rowerowy, a z tymi klockami niezły numer, nie było widać żeby Twój rowerek zwalniał, na "harpagana" kondycję Masz przygotowaną :-) Do następne wspólnej... :-)