avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Temperatura -1.0°C
  • Sprzęt UNIBIKE

Sobotni wyjazd do lasu

Sobota, 1 lutego 2014 · dodano: 01.02.2014 | Komentarze 3

Po obiedzie wybrałem się na krótką przejażdżkę do lasu. Początek bardzo fajny, ujeżdżony śnieg i piękna słoneczna pogoda. Później zrobiło się gorzej. Po luźnym, rozjeżdżonym śnieg jechało się naprawdę ciężko. Prędkość spadła do szybkości pieszego a ręce jeszcze bolą od ciągłego kontrowania poślizgów.
Znowu spróbowałem też jazdy po zamarzniętym Jeziorze Zduńskim. Tym razem było gorzej, problemy ze startem i duży opór stawiany
przez zalegający śnieg.
W lesie przed Zwierzynkiem spotkałem Asię, Jolę, Wojtka i Wieśka ze znajomymi bawiącymi się na kuligu.