avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Czarna Woda - Tczew

Poniedziałek, 6 stycznia 2014 · dodano: 06.01.2014 | Komentarze 4

W dniu dzisiejszym wybraliśmy się na trasę szlaku żółtego kociewskiego.
Pociągiem dojechaliśmy do Czarnej Wody i potem na kołach do Tczewa przez lasy.
Bardzo fajna wycieczka, miałem przyjemność poznać rowerzystów z trójmiasta - Kasię, Topola i Piotrka.
Wycieczką zaplanowała druga Kasia i Łukasz
Dzięki za fajnie spędzony dzień

Picasa - zdjęcia z wycieczki

Przeprawa przez rzeczkę - Jezioro Raduńskie © mklos
Kategoria Wycieczki

daro
| 12:33 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Dobra, te ostatnie zapytanie cofam, na twoich zdjęciach z Picassa, widać co i jak :)
| 12:29 wtorek, 7 stycznia 2014 | linkuj Niektóre odcinki Waszej wczorajszej trasy są Mi znane, fajna eskapada, duży procent lasami. Dużo błotka mieliście na szutrach leśnych? :)
Nefre
| 20:45 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Fajna wycieczka:))
Katrina
| 19:47 poniedziałek, 6 stycznia 2014 | linkuj Mirku, ja chciałabym tylko zaznaczyć, ze rzeczona Kasia jest znana szerzej jako Too-Tiki, a Piotrek, jako Piter. Nazwiesz inaczej, połowa trójmiejskich bikerów nie wie, o co chodzi:).