avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Temperatura -1.0°C
  • Kalorie 1981kcal
  • Sprzęt Kellys ARC 1.9

Rywałd-Pelplin-Rudno

Poniedziałek, 9 grudnia 2013 · dodano: 09.12.2013 | Komentarze 5

Wieczorny trening.
Odcinek między Klonówką a Pelplinem jeszcze oblodzony. Jechałem szosówką i trzeba było mocno uważać.

Kategoria Treningi

mklos
| 05:20 wtorek, 10 grudnia 2013 | linkuj Ja glebę zaliczyłem w sobotę. Chociaż leciałem blisko 30 km/h to bardziej ślizgnąłem się niż uderzyłem. Właściwie nic nie boli ;)
Nefre
| 22:10 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Mnie też boli noga po wczorajszym spotkaniu z oblodzonym asfaltem......
sierra
| 21:46 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Wprawdzie dystans nie powala ;) ...ale biorąc pod uwagę, że zrobiłeś To "szosą"-Wielki Szacun :)
Ja dzisiaj liczę (i odczuwam) efekty wczorajszych czterech "przyziemień"... dziwne wczoraj ich nie czułem ;)
W planach był "Nocny spacerek..." ale w Ebowie do południa była lekka odwilż, a kiedy wracałem z pracy, to wszystko co było wcześniej "płynne" zmieniło stan skupienia na mniej korzystny dla podróży rowerowych i w końcu przypominając sobie wczorajsze bliskie spotkania z Matką-Ziemią - odpuściłem... jednak zdecydowanie wolę błotko niż pokrytą lodem (jak dla mnie dość twardym) nawierzchnię ;)
mklos
| 21:31 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj No...
Ciekawie było przed Rywałdem. Wjechałem na luźny śnieg a zastanawiałem się skąd tu na drodze tyle piasku. W świetle lampy nie bardzo widać różnicę. O dziwo wąskie oponki nawet dawały radę w takich warunkach
Nefre
| 21:25 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj No to lepiej uważaj....