avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Mieścin-Sobowidz-Pszczółki

Niedziela, 1 grudnia 2013 · dodano: 01.12.2013 | Komentarze 2

W sobotę zadzwoniła Kasia z propozycją wycieczki.
Wyszedł z tego bardzo fajny wyjazd. Dzięki Kasi i Łukaszowi poznałem mnóstwo nowych tras w okolicy Sobowidza. Było błoto, wiatr i na koniec trochę deszczu.

W lesie okolice Sobowidza © mklos
Kategoria Trening MTB

mklos
| 19:58 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Dzięki.
Też czekam na śnieg. Planuję więcej wypadów zimowych, ale bardziej nastawiam się na śnieg.
Właśnie zamówiłem oponę z grubszym bieżnikiem, jak na razie kolców nie planuję zakładać. Zobaczymy, co z tych planów wyjdzie
panther
| 19:00 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Świetnie, że udało się pojeżdzić w terenie.
Nie jeżdziłem z różnych powodó już 3 tygodnie.
Dzisiaj miałem, ale wiatr urywał głowę i doszedł do tego deszcz.
Z utęsknieniem czekam na mrozy i założenie kolców w góralu.