avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Wdecki Park Krajobrazowy

Niedziela, 27 października 2013 · dodano: 27.10.2013 | Komentarze 4

10tyś km w tym roku pokonane.

Bardzo fajna wycieczka, było wszystko co trzeba - deszcz,błoto,piasek,podjazdy,mapa i kompas.

W ramach przygotowań do wiosennego Harpagana postanowiłem potrenować jazdę na orientację z mapę i kompasem.
Oczywiście kilka razy zgubiłem trasę ale ogólnie nie było źle. Pogoda dopisała, chwilami padało ale na szczęście było ciepło i dawało się jechać

Zdjęcia z wycieczki - Picasa

Kategoria Trening MTB

daro
| 09:20 wtorek, 29 października 2013 | linkuj Mirek, gratulacje, piękny wynik, 10kkm robi wrażenie. Pozdrawiam:) Darek
Katrina
| 10:44 poniedziałek, 28 października 2013 | linkuj Oj, patrz, a mi w sobotę stuknęło połowę Twojego dystansu:-). Sprawdź RWM, jest ogłoszenie o Szago, MTBO z bazą w Śliwicach. My jedziemy, ja już po wizycie u lekarza. Jak się okazało, ostrość u mnie mocno nie poszła, za to mam astygmatyzm w jednym oku.
Nefre
| 22:14 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Noo gratuluję dystansu:))
panther
| 20:18 niedziela, 27 października 2013 | linkuj Gratuluję przejechanych kilometrów :-)
Widzę, że jazda po bezdrożach wciągnęła Ciebie mocno.
Dzisiaj rzeczywiście pogoda płatała figle.
Mnie zmoczyło i to dosyć solidnie.