avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt UNIBIKE

Na Szlaku Elektrowni Wodnych Raduni

Sobota, 21 września 2013 · dodano: 22.09.2013 | Komentarze 1

Przy pięknej słonecznej pogodzie w pięcioosobowym wybraliśmy się na zaplanowaną przez Asię wycieczkę.
Do Wrzeszcza dojechaliśmy pociągiem.
Pierwszym punktem wycieczki był dojazd i zwiedzanie lotniska w Rębiechowie.
Następnie udaliśmy się do Muzeum Volkswagena w Pępowie gdzie zostaliśmy bardzo miło przyjęci przez właścicieli. Można obejrzeć kilkadziesiąt pięknie odrestaurowanych modeli Volkswagena. Miejsce naprawdę warte odwiedzenia przez wszystkich miłośników motoryzacji.

Dalsza część trasy wiodła Szlakiem Elektrowni Wodnych Raduni który udało się nam prawie w całości pokonać.

Wycieczka bardzo ciekawa, mnóstwo atrakcji i ciekawych zabytkowych obiektów.
Powrót do domów już po zmroku.