avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt Kellys ARC 1.9

Kociewie Kołem 2013 - 180km

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 16.09.2013 | Komentarze 2

Na maraton Kociewie Kołem wybrałem się w towarzystwie Kasi, całą trasę pokonaliśmy wspólnie.
Po sobotniej kraksie i stłuczonym udzie trochę bałem się tego wyjazdu, szczęśliwie trudne były tylko starty po postojach. Po kilku minutach jazdy mięsień się rozgrzewał i ból ustępował. Mocy nie brakowało, po raz pierwszy dawałem radę jechać w dużej grupie. Tylko na początku dopadł mnie mały kryzys, na szczęśie szybko minął
Pogoda również dopisała, jedynie krótko po starcie lekka mżawka. Byliśmy przygotowani na większe opady.
Trasa fajna, tylko krótkie odcinki gorszego asfaltu. Dzięki towarzystwie Kasi czas szybko płynął a w trudnych momentach pomagaliśmy sobie nawzajem.
Na mecie spotkaliśmy się z Asią i Wieśkiem którzy jechali na dystans 80km
Wracając samochodem minęliśmy Marka który wracał rowerem z maratonu

Podziękowania dla Kasi za wspólną jazdę i miłe towarzystwo

Kilka zdjęć z trasy maratonu