avatar Ten blog rowerowy prowadzi mklos z miasteczka Czarlin. Mam przejechane 30739.01 kilometrów w tym 4747.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.40 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mklos.bikestats.pl
rejsy wycieczkoweStatystyki zbiorcze na stronę

• Sprzęt Kellys ARC 1.9

Fideliats Rajd po Zdrowie - 2013

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 09.09.2013 | Komentarze 1

Przy pięknej słonecznej pogodzie wybraliśmy się do Elbląga na imprezę rowerową "Fideliats Rajd po Zdrowie"

Wyjazd potraktowałem częściowo jako trening do maratonu Kociewie Kołem. Do Elbląga pod wiatr i na samym rajdzie też można było się trochę pościgać.
Po rajdzie poczęstunek i losowanie nagród.
Impreza bardzo fajna, za rok też planuję udział w rajdzie.

W drodze powrotnej pomogłem napotkanym rowerzystom naprawić koło. Pięciu ich było a żaden nie miał pompki.

Wychodziło mi trochę mało kilometrów i postanowiłem trochę pokręcić się jeszcze po Elblągu. Wyszło z tego dodatkowe 20km